Belediye Başkanı Köse’den 2025’in son mesajı

HomeAnasayfaULUSAL

Belediye Başkanı Köse’den 2025’in son mesajı

Giresun Belediye Meclisi, 2025 yılının son toplantısını gerçekleştirdi. Oturuma Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlık etti. Toplantının sonunda konuşan Başkan Köse, 2025 yılının değerlendirmesini yaparak birlik ve beraberlik mesajları verdi. Haber Görüntülemeleri: 1.180

İnşaat firması sahibi kaldırımda boğazı kesilerek öldürüldü
KÜLTÜR MERKEZİ PROJESİ DEĞİŞTİ
İyi Parti’yi çökerten hamle…İsmail Bektaşoğlu Zafer Partisi Giresun İl Başkanlığı’na atandı

Giresun Belediye Meclisi, 2025 yılının son toplantısını gerçekleştirdi. Oturuma Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlık etti. Toplantının sonunda konuşan Başkan Köse, 2025 yılının değerlendirmesini yaparak birlik ve beraberlik mesajları verdi.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: