Kırmızı-Beyaz şimşekler şampiyon

HomeAnasayfaSpor

Kırmızı-Beyaz şimşekler şampiyon

Bölgesel Amatör Lig 2. Grup’ta mücadele eden 1926 Bulancakspor, sezonun bitimine 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Kırmızı-beyazlılar deplasmanda

Piraziz Şeyhli’nin görüntüsü değişti
CHP’Lİ TÜZÜN: “GİRESUN’DA 3 MİLLETVEKİLİ ÇIKARMA ŞANSIMIZ VAR”
Görele’de motosiklet sürücüsü kamyonete çarptı

Bölgesel Amatör Lig 2. Grup’ta mücadele eden 1926 Bulancakspor, sezonun bitimine 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Kırmızı-beyazlılar deplasmanda Gümüşhanespor’u Halil İbrahim Cenik (2), Soner Özdemir ve Emirhan’ın golleriyle 4-0 mağlup etti. Böyklece 3.ligde oynamayı hak kazandı.

Haftalardır liderlik koltuğunu bırakmayan 1926 Bulancakspor, bu başarısıyla hem taraftarını sevince boğdu hem de Giresun futbolunun gururu oldu.

Maçın ardından futbolcular, teknik ekip ve yönetimle ilçedekiler büyük sevinç yaşadı.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: